I väntans tider...

Oh nej inte gravid inte...bara väntar på att Henrik ska bli klar med att packa ihop sin dator och annat så att jag kan skjutsa honom lite snabbt till Sarfve och sedan äntligen få krypa till kojs. Är väldans trött nu. Grabbarna vann iallafall med 10-4 så det va ju kanon... själv tyckte jag första delen av matchen va ganska trist och lååång, men jag Madde och Nettan underhöll oss ändå. Blev en hel del skratt och glädje kan man aldrig få för mycket av så kvällen känns lyckad. Måste ju kika på aftonbladet nu vem som åkte ur Let´s dance...andra veckan i rad jag missar det ju, inte bra! Imorn blir det iallafall tidig resa till Grefves och mys med barnen, sedan är dagen späckad med bland annat bio då som sagt. Alvin och gänget heter filmen vi ska se...hm...tror jag iallafall. Har sett reklamen och den verkar mysig så jag är nöjd hehe.

Nä ska hjälpa herrn så det går lite fortare detta... GodNatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback