I min ensamhet...

Älsklingen försov sig i morse stackarn....lillebror fick ringa och väcka honom hehe. Själv somnade jag om direkt efter han åkt, men mamma va uppe tidigt och började diska. Inte alls meningen att hon skulle behöva ta hand om vår hög med disk, men snäll som hon är så gör hon det såklart. Vi måste skärpa oss med diskandet för det blir ju så jobbigt sen när man väl MÅSTE diska för att man inte ens har några bestick kvar att använda. Ja så illa kan det faktiskt bli här hemma...tragiskt!! Men jag ställer mig hellre att damma, dammsuga, städa toaletten, ja vad som helst för att slippa diska, det är bara för tråkigt.

Mamma har åkt hem nu så jag sitter här i min ensamhet och funderar på om jag ska plugga. Självklart verkar allt annat mycket mer intressant, som att titta på mina nya serie bland annat hehe. Jag hinner nog med både det ena och det andra idag, klockan är ju bara kvart över ett. Imorn måste jag sola, jag har inte solat på hur länge som helst och känner mig blekare än blekast. Mår mycket bättre med lite färg i ansiktet och så ska vi dessutom kanske ut till helgen och då vill man ju känna sig lite fin iallafall.

Vettja vad jag ska hitta på till lunch idag då, tråkigt att laga mat bara till sig själv. Blir nog soppa skulle jag tro, det sitter aldrig fel. Fast jag får allt vänta ett tag för jag är fortfarande mätt sedan frukosten. Fy va tråkiga saker jag har att skriva om jämt, men ja nej det händer nog inte så mycket mer spännande i mitt liv för tillfället. Och jag är nog faktiskt ganska nöjd som jag har det just nu också för den delen. Med kärlek kommer man långt!! 

Private Practice...here I come...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback