Hemma igen!!

Jag lyckades med försök nummer två i morse och kom med bussen hehe och nu är jag åter hemma efter en lång skoldag. Under morgonen lyckades vi börja med uppgiften som ska lämnas in och redovisas imorn och så fick vi också information om våra framtida studieval vi måste göra denna vår. Eftermiddagen bestod av SO och ny lärare, mkt duktig och rolig tjej skulle jag vilja säga. Klarade av att lyssna hela lektionen och hade dessutom mycket kul under stor del av den. Imorn är det förberedelser inför redovisningen som fyller förmiddagen och efter lunch är det dags. Alltid lika pirrigt, nästan lite jobbigt. Jag vet ju dock att det går över när man väl står där. Får bara hoppas att vi fyller ut tiden som vi ska... kan bli knivigt!!

Direkt när jag kom hem åkte jag och Henrik och solade, mycket skönt och välbehövligt!!! Och nu sitter jag och väntar på att tv-kvällen ska börja med happiness som start som vanligt. Fick ett roligt erbjudande av en kompis till Henrik idag, att få äran att hjälpa till på ett kommande bröllop och det skulle jag verkligen tycka vore roligt! Älskar bröllop och hela stämningen som bröllopsdagen bär med sig. Dessutom är den kommande bruden så oerhört söt att man gärna hjälper till. Tänk va härligt att få gifta sig.... hoppas man får uppleva det i framtiden *pik* haha...Nej men det är nått jag alltid drömt om och som jag ser fram emot.

Som ni vet kan jag inte göra två saker samtidigt och nu är tv:n igång så see you later....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback