Hemma hos mamsen

Nu har vi varit på stan och kikat lite samt ätit på Mc Donalds. Köpte Mc Nuggets för första gången och blev mycket nöjd...smaskens. Nu sitter vi och slappar lite innan det är dags för bio. William leker med Robot X (han har döpt honom själv) som jag köpte till honom på stan....nehe nu tröttnade han visst. Jaja underhållning för nån minut iallafall haha. Träffade Emma Eriksson när vi va och handlade på Willy´s...gud va stor hon blivit och va fin hon var... Kul att träffa dig lilla (?) gumman!!

Henrik kom hem halv nio i morse och skulle ladda battrierna inför ännu en natt framför datorn och WOW... Som Henrik lite försiktigt berättade för mig heter World of Warcraft och inte War of Worlscraft som jag tydligen hade skrivit någon gång tidigare. Ber hemskt mycket om ursäkt!! Herrn skulle ringa när han vaknade, vilket skulle vara klockan tre sa han...ska bli väldigt intressant att se om han kommer upp tills dess hehe. Hoppas du sover gott iallafall min prins.

Nu är mamma klar med Aftonbladet så då ska jag passa på att sätta mig och läsa den. See you later!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh , hoppas ni har haft myselitokmys idag med lilltuffingen på Mc Donald´s & allt ;D & hoppas förstås att kvällen fortsätter på samma mysiga tema . kram gummsi !

2008-02-23 @ 18:30:07
Postat av: tess

men vad trött jag blir , ibland när jag kommenterar här så vill det tydligen inte komma med att det är JAG som har skrivit ? gudars , jag är det i allafall . . . hon på vanligt T ;)

2008-02-23 @ 18:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback