Grattis älskling!!

Det blev vinst för grabbarna ikväll, 8-7 blev det så nu är de nog nöjda! Henrik ringde förut så de är på väg hem, det skulle bli Mc´Donalds och sedan godislagret som stopp så de kommer väl hem runt tio skulle jag tippa. Längtar faktiskt dit för just nu känns det väldigt trist att vara ensam. Har fått nackvärk/huvudvärk dessutom så det gör ju inte saken bättre. Jag funderar på att gå och lägga mig i sängen och läsa Islamhäftet och sedan vila lite. Risken är ju att jag inte somnar ikväll då, men jag är ju iofs ledig imorn så det är väl skit samma hehe. Hm...ja eller vi har en föreläsning faktiskt, men ska strunta i den. Känns som vi gått igenom det förut och så har jag ingen lust att åka in med bussen kvart över åtta bara för en enda eftermiddags lektion. Vi är faktiskt bjudna till Henriks föräldrar imorn kväll. Ska kolla på innebandy och få mat lät det som så det blir nog bra! Får se till att göra min lilla läxa innan dess då hm...!!

Nej som sagt sängen får det bli nu faktiskt... återkommer säkert sen och klagar lite mer över vad tråkigt jag har det hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback