Fredagsmys!

Har precis som jag ska suttit med en bok framför mig några timmar nu och ska väl fortsätta så en liten stund till innan det är dags för lunch. Älsklingen har gulligt nog bestämt sig för att bjuda mig på kinabuffé idag (kanske mest för att han själv så gärna ville ha det) så så får det bli. Älskar vegetariska vårrullar, vilket man kanske borde hålla sig ifrån, men ojojoj så smaskigt!! Många blir det denna fredag, det känner jag det! Sedan blir det raskt hem och hoppa i duschen så att vi kommer iväg i tid till min kära (?) hemstad Karlskoga. Ska verkligen försöka koppla av lite ikväll och njuta av fredagsmys med mamma, syrran och Henrik. Åh får ju inte glömma att hämta min nya jacka hemma hos brorsan också...testade den lite snabbt då jag va på Bergvik sist och JA jag har nog valt rätt denna gång hehe. Lyckas alltid välja jackor jag egentligen inte riktigt trivs i annars, men som sagt med denna tror jag att det kommer att kännas bra! Bara att invänta våren då så att man kan börja använda den hehe. 

                                        

När jag var yngre och vårens första värme hade kommit brukade både jag och pappa ta varsin filt och en solstol och sedan sätta oss i lä på baksidan av huset. Känslan av en frisk värme som våren ger är underbar. Hoppas verkligen att både våren och sommaren får ta sin rätta form i år, jag tror alla behöver den energin som det bär med sig!! 


Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag tycker verkligen synd om lilla Ida-Marie nu.. Vad du verkar ha mycket att läsa.. Hoppas du hinner läsa det du ska å att det går bra på måndag. Vi hörs väl! Kram

2008-02-08 @ 18:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback