Förlust för pojken...

Idag blev det tyvärr ingen vinst för grabbarna men älsklingen fick allt till ett mål iallafall. Stod dock inte så på internet för där stod det två mål på lillebror Stjerberg istället, vilket han förmodligen är mycket nöjd över hehe.
Jag själv har iallafall både pluggat och städat idag. Eller ja lite iallafall. Hann damma, städa toaletten och damsuga 2 1/2 rum. sedan blev damsugspåsen full och det gick inte att suga upp ett korn till. Då la jag damsugaren precis där jag stod och där ligger den fortfarande hehe. Får se till att köpa nya påsar imorn så jag kan städa klart!!!
Jag och Nettan ligger nu och slöar i soffan och smaskar massa godis. Tittade precis på Blonde Ambition, en film med Jessica Simpson. Va definitivt inte den bästa filmen jag sett, ganska löjlig faktiskt rent ut sagt, men men... jag lyckas ofta välja halvkassa filmer. Det är tänkt att vi ska se en till, men vi kanske borde vänta tills Henrik kommer hem så att han också får vara med och så... Kan ju vara lite snälla såhär när det är lördag och allt!!


image31

Jaha och här är vi... och titt så kort hår jag har...(lite väl kort kanske?) Nä jag har ju inte gjort iordning det idag, blir nog bättre när jag får fixa lite..


Kommentarer
Postat av: tess

det ser bra ut minsann :) blir spännande att se dig i morgon :P KRAM

2008-02-03 @ 20:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback