Favvo bröderna

Henrik och Magnus Stjernberg, bättre killar får man leta efter. Henrik är som ni kanske vet min pojkvän och Magnus är Henriks lillebror. De har en så himla bra kontakt till varandra och till mig. Ser Magnus som en av mina bästa vänner och jag tycker om honom väldans mkt. Och Henrik är världens underbaraste pojkvän som jag älskar såå. Magnus va precis här en sväng, han skulle åka med Henrik till Nykroppa. När de gick så stod jag i fönstret och vinkade och med en slängkyss från Henrik och ett vinkande från Magnus med stort leende, värmde hela mig. Så härligt med syskon som går så himla bra ihop. Som ni märkt har jag ju pratat en hel del om Madde, deras storasyster, tidigare så jag behöver väl knappt berätta att hon betyder minst lika mkt för mig och är minst lika underbar. Jag har haft sån tur som hamnade i en familj som fam.Stjernberg. Vem skulle inte vilja utöka sin familj med 5 underbara människor?!! 

  

Kommentarer
Postat av: Nettan

:) Jag håller att med dig Ida-Marie.. Fem underbara små och de har tur som fått dig i sin familj också! Gulligare människa får man leta efter.

Kram

2008-02-22 @ 08:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback