Domedagen imorgon....

Oj va trött jag är. Har varit en extremt lång dag med mycket koncentration inblandat. Jobbade hårt på inlämningsuppgiften i förmiddags (tur att jag har Tess) och så redovisade vi på eftermiddagen. Måste säga att jag tyckte alla i klassen va superduktiga. Alla hade olika roliga sätt att redovisa på. Jag hoppas även vårat uppskattades. Sedan smet jag faktiskt lite tidigare från lektionen. Skulle jag vänta skulle jag komma hem sju ikväll och det orkade jag inte så jag smög ut i slutet av den sista redovisningen. Hoppas ingen tog illa upp!!

Imorn är det dags....den stora frågan gror inom en.....Har jag klarat tentan eller inte? Jag skulle iofs nästan kunna svara på det direkt för frågan är inte om utan snarare vad jag kommer att få göra omtenta på. Hoppas det bara är nån enstaka uppgift i såfall!! Före SO-lektionen och domen imorn så är det film på schemat. Krigarens själ tror jag titeln löd....hoppas den är bra så vi slipper somna!!

Stor dag för vår älskade Zelda imorn också....Katten ska äntligen få reda på sitt kön!!! Haha vi vet alltså fortfarande inte säkert om det är en flicka eller pojk. Lutar dock åt pojk faktiskt vilket innebär att vår andra misse Luna löper stor risk att snart bli med kattungar...då blir det livat på Spångbergsvägen vill jag lova.

Hm....vad ska jag göra för mat idag? Ja ge tips är ni snälla för jag har verkligen inga ideér alls just nu!! Varje dags stora problem...vad ska man äta. Men ska ni komma med tips, vilket jag hoppas ni gör så får det bli innan halv åtta då för då sätter denna lilla kock igång...

Vi hörs snart mina vänner och alla som jag känner!!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Hann inte riktigt med att ge nåt tips å jag är nog den värsta tipsaren på denna gjord som nästan bara äter kyckling:) Har varit väldigt sugen på köttbullar å riktigt mos ett tag.. Kanske ska slå till nån dag med det..

2008-02-21 @ 20:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback