Detta kommer att ta tid...

Herregud här har jag suttit i en och en halv timme nu loch pluggat, men jag kommer ju ingen vart känns det som. Hur ska jag hinna läsa allt? Jag kommer säkert att få göra omprov, men men då får man väl ta det då!! Känns som att man bara kan göra sitt bästa och inte mer med det liksom hehe.

Det börjar kurra i min lilla mage så jag undrar jag när herrn tänkte vakna så vi kan börja med lunchen. Hoppas det är snart, behöver lite energi för att orka fortsätta känner jag! Tänkte faktiskt eventuellt gå och träna ikväll, men  vill inte gärna gå själv så jag ska försöka få med mig Jenny. Hon svarar dock inte på mitt sms (som vanligt... kanske får börja ta det som en pik) så vi får väl se hur det blir. Hade ju varit skönt!!

Nu ska jag gå in och hoppa på älsklingen så han vaknar!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Bra I-M!!

2008-02-05 @ 17:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback