ÅNGEST.....

Hur ska morgondagens tenta gå??!!! Känns inte som att jag har tillräcklig kunskap för att fylla minst 6-8 sidor av text om man säger så. Jag har ju mig själv att skylla som varit så lat, men alltså jag har verkligen svårt för att plugga till sånna här prov. Och så blir jag besviken när jag får provsvaren för att jag inte fått bättre betyg haha, knäppa människa. Lite jobbig känsla just nu för jag vet ju att man inte kan slappna av efter denna tenta för då ska man direkt jobba med en uppgift som snart ska in och strax därefter har vi ett stort fördjupningsarbete som ska göras...usch och fy jag kommer att få magsår.... Jag är ju tyvärr inte den som bara tar dagen som den kommer och nöjer mig med hur det blir utan jag måste planera och känna mig mentalt förberedd.. Inte alltid positivt kan jag lova!!
 
Jaha igår blev det utgång trots allt och oj så roligt vi hade. Blev förfest hos Robba med mycket blandat folk i alla möjliga åldrar (intressant) och sedan blev det även en snabb liten tripp till lägenheten under där Lisa och Markus bor... och så avslutade vi på Parken då...skitkul verkligen!! Jag är trots detta ovanligt pigg idag, eller ja lite småseg, men inte ett dugg bakis. Henrik däremot är nog mer sleten hehe, det får man vara ibland, men det är ju inte vidare kul det vet jag det!! Hade gärna lagt in kort från gårdagen, men kameran på min nya mobil är helknasig. Blir bara mörka och suddiga kort...inge roligt alls och den som ska vara så himla bra enligt reklamen och försäljarna...jaja så kan det vara.

Nej tillbaka till verkligeheten och böckerna....JIPPI!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback