Alla Hjärtans Dag Minsann

Vi börjar väl med gårdagen som inte va det minsta spännande. Andra lektionen blev inställd så vi slutade elva, vilket innebar att jag fick vänta 2h 45min innan nästa buss hem gick. Extremt irriterande faktiskt att vänta på denna buss jämt. Hinner väl bli galen innan dessa år är över!!! Jag sov iallafall hela bussresan hem och sedan satt jag och Henrik och kollade på några avsnitt av Men in Trees som vi nu valt att börja se från säsong 1. Verkar mycket bra vill jag säga! Somnade som en stock halv elva!! Spännande dag? NEJ!!

Trevlig alla hjärtans dag!! Happy Valentines Day!!

Som vanligt låter det bättre och roligare när man säger det på engelska hehe. Jaha hur ser denna dag ut då. Började inge bra....gick upp 05.50, duschade, klädde mig och började sminka mig. Sedan blev jag så yr och illamående att jag inte orkade fortsätta. Blev att skicka sms till Tess vännen och meddela att jag inte skulle komma till skolan. Trist att det skulle bli just idag för det va spännande föreläsningar just idag, eller det verkade så på vad de döpt de till iallafall. Jag satte mig framför tv:n en stund med en kopp oboy och sedan gick jag tillbaka till sängen. Nu har jag vaknat igen och känner mig fortfarande inte på topp. Hoppas det går över snart!!

Ja tillbaka till att det är denna speciella hjärtedagen. Förra året gick jag, Henrik, Jenny och Andreas ut och åt på Kina restaurangen i stan, jag och Jenny fick varsitt smycke av våra respektive, mkt gulligt!!! Jag har dock inte kunnat använda mitt så mkt för jag måste köpa ny kedja. Jag fastnade med kedjan i håret hela tiden vilket inte alls va skönt. Så vidare efter maten åkte vi och åt tårta hemma hos Jenny och Sarfve. Jag och Jenny hade beställt en tårta som det stod WOW va vi älskar er. Jag tror det va så... De va nämligen helt besatta av spelat War Of Warcraft just då...precis som de är en period just nu också, men detta år blir det minsann ingen tårta för det!!! I år blir det att skjuta upp firandet tills imorn för då har vi mer tid. Jag har lovat att göra min smarriga smörgåstårta och sedan skulle vi mumsa efterrätt dessutom... hemma i soffan... under ett täcke... framför en bra film. Låter kanon tycker jag så vi får hoppas att det blir det!! Bara vi har varandra så blir det ju kanon såklart!!

Så till alla hjärtansdag hälsningarna:                                

Alla mina vänner....ni är guld värda....vore ingenting utan er!!

Mamma....älskar dig!

Pappa....saknar dig och älskar dig!

Grefves och syster yster....älskar er!!

Familjen Stjernberg....ni är underbara!!

Grattis på alla hjärtans dag världens underbaraste pojkvän! Älskar dig mer än jag någonsin kan beskriva!

Åh höll nästan på att glömma mina älskade djur.... mina älskade missar och firrar vad skulle jag göra utan er!!!


Kommentarer
Postat av: Henrik

Hej Älskling!

Nu har ja kommit hem från jobbet och du ligger och sover som en stock du har inte ens märkt att ja e hemma. Vi kommer att få en underbar dag tillsammans ida hjärtat. Älskar dej ses snart Kyss

2008-02-15 @ 06:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback