Ditten och datten

TISDAG

När jag och Henrik blev tillsammans så lärde jag mig att det finns killar som kallar varandra för Mannen. Så som vi tjejer kan kalla varandra för Gumman, Vännen, Stumpan...ja ni förstår. Tyckte jag va ganska mysigt på nått sätt hehe. Kom att tänka på det idag när jag lyssnade på P3 och Petter var på besök i studion. Han har en sån härligt manlig röst. Dessutom gör han bra musik vilket är ett stort plus såklart!!

Här kommer en bild på nya hårfärgen. Kan väl inte påstå att den säger hela sanningen för den röda tonen blev ngt mer tydlig på bild. Men en glimt sådär...



Så har ännu en skoldag passerat. Dagen var skoj med övningar som absolut gav upphov till funderingar kring det framtida yrket. Alltid roligt att både få använda kropp och knopp under lektionerna. Blir lättare att ta till sig då.
Imorn är det föreläsning med gäster som gäller. Ska bli intressant!! Föreläsningen ska sedan följas upp av vår lärare Anne under hela torsdagen. Motivationen till det är dock inte stor just nu. Får se om jag tar mig ur sängen torsdag morgon. Vetskapen att Henrik förmodligen är ledig då dessutom... hjälper INTE!!!

Såhär kan det se ut en dag då basgruppen slår sina kloka huvuden ihop i skolans äggbyggnad..:P..





Usch ingen bild till min fördel, men det bjuder jag på.... :P...


Så till dagens fråga. Ingen vill ju ge råd om lugg/inte lugg så jag ställer ännu en svår fråga angående håret då.





Blondin eller Brunett?


Tänk om man kunde sluta fundera så mkt och bara våga vara som man är istället. Men det är svårt. Ibland behöver man vägledning. :S


Åh nu börjar Titanic på 3:an... ska kika lite innan jag tvingar mig i säng.

Kommentarer
Postat av: J

Du är faktiskt jättefin som brunett :)Kan vara kul att låta luggen vara ett tag, jag håller på att kämpa med min :P är ju lättare att klippa av, än att låta växa ifall man ångrar sig :) Krama

2008-12-16 @ 22:04:10
URL: http://angelwhite.blogg.se/
Postat av: Cina

Allt är ju snyggt! men jag gillade det röda jättemkt! Kramiz

2008-12-17 @ 09:58:40
Postat av: Tess

gullo , det lät som en alldeles förträffligt bra idé . skulle vara så otroligt kul att träffa dig igen :) shit vad kul , det måste vi verkligen försöka göra :D kramkramkram ! btw så är du kanonfin i ditt mörka hår ( fast även i ditt ljusa , as you know :P )

2008-12-17 @ 17:14:21
URL: http://ttessii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback