Vad har jag haft för mig?

Just nu njuter jag av ledigheten och fort går det som vanligt tyvärr. Henrik och grabbarna vann med 11-4 i lördags och sedan gick jag hem och bytte om till min nya partyoutfit. Jag, Robba och Rienas kom till bowlinghallen runt 18 och då var det full fart på banorna. De värmde upp, men när vi kom blev det tävling minsann. Jag och Rienas hamnade i samma lag och till en början var jag URKASS. Tyckte synd om herrn som fick stå ut med mig, men sen ni... när jag blivit varm i mina otroligt sexiga bowlingskor så blev det en och annan strike. Skulle nog kunna dra till med att det blev ganska många strike för mig. Nöjd? JA, hehe.... När vi bowlat i några mycket roliga timmar så gick vi hem och hämtade mer dricka och tog med oss kassarna ner till Matti. Där hade vi en väldigt rolig kväll med många skratt. Jag och grabbarna som vanligt, men vad gör väl det.. :P... Till slut blev vi sugna på att röra oss vidare och gick ner mot centrum. Där bestämde vi oss för att besöka det nya utestället i Filipstad. Alexander hette det om jag ej minns fel. Där va det aningen dyrt, men mysigt. Det enda negativa var väl att det inte gick att höra vad livebandet sjöng, men annars va det kalastrevligt. Träffade Helena och Emelie vilket var en av höjdpunkterna på kvällen hehe. Trevliga tjejer!!.. :).. När de stängde, lite väl tidigt vid ett så köpte vi mat och gick hemåt. Magnus på soffan och Rienas i extrasängen såklart hehe. Jag somnade fort kan jag lova. Blir ju helt slut efter en kväll på stan hehe. 

I söndags blev det pizza på St.George och sedan innebandy i hallen. Kvällen avnjöts i soffan i Nykroppa. Lugnt och skönt.

Idag har vi haft en efterlängtad sovmorgon, ätit mysfrukost med tända ljus och sedan varit en sväng ner på stan. Sedan har även denna kväll spenderats i Nykroppa. Kom hem för nån timme sedan och nu ska jag packa inför morgondagen. Åker till Mamsen vid elva imorn. Ska ha en mysdag med henne och syrran som vanligt sådär dan före dan ni vet... :).. För nu är det verkligen julafton på onsdag...om 2 dagar. Helt ofattbart enligt mig. Vart är snön??

Jag bjuder nu på några kort sedan lördagskvällen. Tyvärr fick jag inte ta med vår precious kamera till förfesten så ni får nöja er med några av bowlingkorten hehe....

              

Vet ni, jag har blivit helt tokig i färgen blå... Blå tröja, blå örhängen fick därför äga mig i lördags hehe...





Kommentarer
Postat av: elin larsson

Oh, tack så mycket! jag blev faktiskt nöjd med håret:) .

Hoppas du får en mysig och rolig jul :)

God Jul & Gott Nytt År :)

2008-12-23 @ 19:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback