December med allt vad det erbjuder

December är här med lucia, jul och nyår. Men det kommer också med något som är mycket mycket mer värdefullt och stort. Min vän Sofie är gravid och ska föda i denna december månad. Jag blir alldeles varm inombords när jag tänker på det. Även hon själv sa att det känns overkligt. Det kan jag förstå. Jag tror inte man förstår det förän man håller knytet i famnen. Denna bebis kommer att bli otroligt lycklig. Hon/Han får världens bästa föräldrar.

Jag har faktiskt drömt om Sofie två nätter i rad. Första drömmen så hade hon en son på några år och skulle nu få en flicka. Andra drömmen minns jag inte mycket av, mer än att hon var gravid precis som i detta verkliga liv. Först trodde jag att detta kanske var ett tecken på att hon fött. Men nej då, än är det ingen som är redo att möta världen.



Idag har vi haft vår stoooora redovisning på 1h. Skönt att det är över vill jag lova! Kan man pusta ut lite och ladda upp för den nya kursstarten på måndag...:P..

När jag kom med bussen i detta snöblask så fick jag skjuts av mina svärföräldrar hem. Magnus skulle träna ikväll så han följde med hem till mig och umgicks lite innan. Vi tittade på tv och jag försökte undvika att se allt för mycket av Las Vegas som jag tänkte börja se från avsnitt 1 säsong 1. Gick väl sisådär hehe...
Nu är han på träning och jag har ätit havregrynsgröt och tittat på Brothers and sisters. Kan hända att han kommer tillbaka en stund även efter träningen. Magnus alltså.. ;)... Får se vad vi hittar på då. Alltid nått att slötitta på på denna tv-mojäng.

Hm.. magen demonstrerar lite idag. Ingen höjdare alls. Tur att jag är ledig imorn så jag får vila vila vila... Och träna träna träna såklart för imorn klockan 18 mina vänner... då ni, då snurrar jag bort mig på ett Step up-pass. Kan vara värt att se! :P..

Kommentarer
Postat av: Janni

Åh step up är såå kul!! men ja har tappat bort mitt klippkort och vet inte om jag vill köpa ett nytt nu innan jul! :P

2008-12-02 @ 23:03:27
URL: http://july-star.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback