Underhållning tack vare Cina.. ;)..

8 favoritprogram
  One tree hill
♦  90210
♦  Las Vegas
  Desperate housewifes
♦  Gossip girl
  Private Practice
  Brothers and sisters
♦  Supernatural

8 saker jag gjorde igår
  Färgade håret
  Klippte älsklingen
  Klippte Amanda
♦  Klippte Linn
♦  Kramades med sambon♥
  Handlade
  Började på en ny bok
  Bloggade

8 saker jag ser fram emot
  Julledigt
♦  Julen tillsammans med alla jag älskar ♥
♦  Nyår tillsammans med vännerna i Branäs
♦  Långt liv med älsklingen
♦  Sommaren
♦  Min födelsedag
♦  Husvagnssemester med älsklingen
♦  Våra framtida barn

8 favoritrestauranger
  Karlskoga köket :P
♦  Nykroppa köket  :P
  Katrinedalskrogen
  Kebab house i Karlstad
  Borta bra, men hemma bäst!
  Kinarestaurangen i Karlskoga
  St. George (?)
  McDonalds (?)

8 saker på min önskelista
  ÄLSKLINGEN för alltid
♦  Vänner
♦  Ett långt friskt liv
♦  Kläder
♦  Hundvalp
♦  ----------- (ngt värdefullt är allt jag kan säga)
♦  Ledighet
♦  Pengar i överflöd hehe

Kommentarer
Postat av: Cina

Bra bra :)

2008-12-16 @ 09:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback