Tacomysfredag...

Visst är det skoj när datorn krånglar och hela ens nyskrivna inlägg försvinner???

Idag har vi shoppat loss ordentligt. De sista julklapparna köptes och en massa kläder till oss båda. Jag kom hem med en tröja, 2 linnen, 2 par leginns, 2 par örhängen, ett armband, 3 pannband (? eller nått)... Ja jag tror väl det var allt!! Är iallafall nöjd och tur är väl det hehe....

Ikväll blir det tacofredagsmys med älsklingen. Lugnt och skönt efter en dags shopping. Imorn blir det dock andra bullar. Henrik och grabbarna spelar hemmamatch mot Alfta och därefter blir det partaj. Grabbarna skulle ha lagfest, men så tillkom det några utifrån så då ville älsklingen ha med sin flickvän.. hehe.. Gulligt... och roligt ska det bli såklart. Blir bowling och sedan fest. Eller festbowling. Beror på hur man ser det..:P... Får hoppas att de nya kläderna står upp till mina förväntningar hehe.

Jag önskar er en trevlig helg... ;)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback