Serier, plugg och träning idag.

Åter hemma efter en dag med små änglarna på Åsenskolan. De är för härliga.
Ikväll blir det dubbelpass igen tror jag. Körde ju core och step igår. Idag blir det core och pump.
Annars ska jag plugga och titta på serier. Las Vegas rullar på just nu och det är riktigt bra faktiskt!
Imorn är det äntligen fredag, äntligen helg. Det ser jag fram emot!! Ska ha en lugn och skön helg hemma med Älsklingen och några grabbar till. Japp de ska förmodligen ha tv-spels helg igen hehe... Fifa för hela slanten skulle jag tro. Inte direkt något för mig så jag kikar nog på några filmer och myser för mig själv istället. Ska bli skönt! Dessutom har jag ju lite att läsa inför de uppgifter vi ska jobba med till veckan.. :P.. Blir nog inte svårt att komma på nått att göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback