Så lever de lyckliga i alla sina dar (?)

Bönderna har fått sina fruar. Jag blev förvånad över några val faktiskt, men då har jag ju inte följt med längs hela resan heller..:P...  Men vissa har tydligen hittat mannen/kvinnan i sitt liv (?)...

Nu är det snart dags att krypa ner i sängen och drömma sig bort. Ända tills klockan ringer då såklart och det är dags att gå upp igen. Hm.. inge lockande alls!! Men jag ska! Kanske ska plocka fram kläder så jag slipper springa och leta efter det imorn bitti när älsklingen sover som bäst. Frågan är vad jag ska ta på mig?!! Så trist att det alltid är så kallt i skolan. Man kan ju inte ha t-shirt eller tunn tröja direkt. Då får man gå med jackan på..:P... Ska gå och leta bland trasorna.
Sov Gott mina vänner.... Och kom ihåg. Om några timmar är Magnus dagar som 21-åring över.

Oj då... nu är det efterlyst och de gjorde en förklaring som stämde väldigt väl överens med................................
Tänk då man faktiskt känner igen personerna på bilderna eller den de förklarar.. :P...
Hehe ja... slut på dagens "jag tänker att"... Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback