Lördagsgodiset är det bästa godiset

Snart går vi andra advent till mötes och dagarna fram till julafton blir allt mindre. På torsdag ska vi julhandla och då hoppas jag att vi hittar det mesta vi ska ha. Är så svårt att finna tid sen. Hm.. måste dock be alla skriva önskelistor så att vi har nått att utgå från i vårt letande. Och så det svåraste av allt. Jag måste skriva önskelista... Tänk att det alltid ska vara så svårt att komma på nått man vill ha när man väl kan få det utan att betala själv. Totalt blankt i mitt huvud.

Igår såg vi Nykroppa spela 3-3 mot Kristinehamn och sedan åt vi Tacos med familjen och Nettan.
Ikväll är grabbkvällen inställd och jag får älsklingen för mig själv. Blir mys i soffan med en blandning av serier, filmer, Fifa, kina mat och så lite godis såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback