Kärlek och stålull

Idag har jag haft sovmorgon. Nothing wrong with that, vill jag lova! Dock går dagen så mycket fortare när man sover så länge. Svisch så är mörkret tillbaka utanför fönstret och det är dags att sova igen för att sedan möta upp en ny dag. Hm..nu är ju iofs klockan bara 13.40 så än är det många timmar kvar utav dagen.
Jag har varit till biblioteket och efterlyst litteraturen till delkurs 3 som startar på måndag. Jag kom hem med 3 böcker. Bra utdelning idag. Brukar vara svårt att få tag i det man vill ha. Ofta utlånat eller så måste det beställas utifrån. Men som sagt, jag är nöjd med det jag fick! Kärlek och Stålull är en utav de böckerna jag fick tag på och det ska bli intressant att få läsa den.

Ikväll blir det Step med Marie. Blir kanonskoj det. Och förmodligen asjobbigt med tanke på va längesen det var jag körde det passet...  Får hoppas att magen håller sig lugn tills dess bara. Hade en liten släng av kass mage igår som påminde aningens om magsjuka. Men mot kvällen kändes det bättre. Och idag har jag inte ätit nått än så det återstår att se om jag får behålla det som kommer ner till lunch.. :P..

Imorn är det dags att återvända till Åsenskolan. Lena är på kurs så då får jag hoppa in. Blir mysigt att träffa alla igen. Saknar dem när man inte är där. 

Nu ska jag trycka på play och avnjuta några avsnitt av Las Vegas. Adios! 

Kommentarer
Postat av: tess

åh , ska du få läsa kärlek & stålull nu ? kommer du ihåg att det var den jag berättade om inför den där hemtentan ? gud , den är smärtsam . precis som min längtan efter dig min vän !

2008-12-04 @ 22:17:05
URL: http://ttessii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback