Godmorgon.....god förmiddag(?)

Klockan verkar på nått sätt ticka fortare framåt på söndagar. Sovmorgon, frukost och vips så är klockan snart 13. Jösses va!!

Om en halvtimme kliver två töser in genom min dörr och förväntar sig bli snygga i håret. Det ska jag väl förhoppningsvis kunna ordna. Och sedan tror jag att jag ska passa på att klippa till Henrik också medans jag ändå är igång. Får se om han dessutom vill ha i lite blonda nyanser. :)... Hm.. jag måste faktiskt ta mig i kragen och färga mitt eget hår nu. Ser för hemsk ut. Utväxt och dassigt. Uschamejen! Måste dock inhandla färgen först vilket är det svåraste. Måste köpa två olika färger dessutom eftersom jag vill ha mörkare i botten och en lite röd ton på längderna. Krångelmaja som jag är.

Oj.. kanske bäst att byta ut morgonrocken mot nått lite anständigare innan de kommer. Ser nog ut som "hej kom och hjälp mig" med trötta svullna ögon och blek hy. Burra, måste sola! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback