Fastklistrad i soffan

Nu är jag helt slutkörd. Och dum som jag är så satte jag mig i soffan direkt när jag kom hem. Hur ska jag nu ta mig härifrån?!!

Ska försöka få bort klistret under mig och ta ett skutt in i duschen. Sedan måste magen få gröt. Den skriker efter gröt just nu. Jag tror jag ska lyxa till det och äta gröten i sängen. Inte ofta det händer. Jag tänkte kika på Las Vegas, men dvd:n här i vardagsrummet demonstrerar. Han hakar upp sig skulle man kunna säga. Hackelihack.... Så jag testar den i sovrummet istället då.. Hoppas den tycker om mig mer!

Jaha vi får se om jag får sova tills klockan ringer imorn bitti eller om jag blir väckt som i morse. Laban har ett förhållande med fåglarna utanför vårt sovrumsfönster och varje morgon pratar han med dem. Eller om han kanske sjunger. Hm..ja hur som helst så låter det väldigt underligt och högt. Och stör min nattsömn. Men vad gör man inte för kärlekens skull va?!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra kämpat I-M ;)

2008-12-03 @ 23:16:19
URL: http://angelwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback