Tragiskt tråkig dag

Snön faller och det är underbart vitt och härligt ute. Önskan om att det ska ligga kvar till jul är verkligen önsketänkande. Enligt min älskling hade Aftonbladet utlovat snö under Lucia. Ja det är ju på lördag, sedan blir det väl milt på söndag igen?! Usch va tragiskt negativ jag är. Ska försöka njuta av stunden istället. Just nu så känner jag mig deppig för att jag börjar bli så förkyld. Det har satt sig på halsen. Värst med rethostan som påminner mig om att jag har en hals under nätterna. Suck! Har ju planer för hela helgen som jag INTE VILL ska gå i stöpet. Imorn efter skolan tar jag buss 500 istället för 400. Den turen tar mig till Karlskoga där Brorsans fru och mina underbara små änglar hämtar mig. Vi ska hämta mat och ha en myskväll hemma hos Grefves. När barnen somnat blir det bara jag och Linda för bror ska på julfest. På lördag tar jag med mig Wille och åker och hämtar syrran. Vi ska då till mamma för att ha julbak. Med tanke på vad snart vi går julen till mötes så kanske ni förstår att jag inte vill missa detta helgstök. Det enda negativa med denna myshelg är att min älskling och jag inte hinner träffas så mkt. Men vad gör väl det... vi har ju resten av livet på oss.. ;)... 
Henrik ville förresten att jag skulle nämna att han tycker det är underbart med denna snön. Hehe han är för go.. :)
Nu ska jag fortsätta plugga. Läser in mig på Pradar-Willis syndromet och ska sedan redovisa detta imorn tillsammans med mina kära basgruppskamrater. 




 


Kommentarer
Postat av: Nettan

Vad pluttiga de är de små:) Hoppas du får roligt i helgen! KRAM

2008-12-12 @ 11:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback