Det kan jag behöva förstår ni.. :)

När gröten var kokad och upplagd på tallriken så fattades bara en sak. Jordgubbssylten. Men den var spårlöst försvunnen. Jag letade igenom kylskåpet två gånger, men nej den fanns inte. Jag skickade ett sms till älsklingen och frågade vart sjutton sylten tagit vägen. Medan jag väntade på svar hittade jag en burk hallonsylt. Det fick duga. När jag fick svar på sms:et så blev min fråga besvarad. Den var i älsklingens mage. Jahaja och där ska den väl få vara kvar tänkte jag och smaskade i mig gröten med hallonsylt. Kan meddela att det inte va så fy skam det heller... ;P...

Sedan kom Magnus från träningen. Jag nämnde va smarrigt jag tyckte det vore med lite choklad. Magnus bad mig kika i hans väska och vet ni. Där ligger det två små minichokladbitar. Kan man ha mer tur?!! Jag tar den ena och tackar så mycket. Det blev en maraboubit som snabbt smälte ner i magen. När sedan Magnus skulle ta sitt pick och pack och fara hemåt så tog han upp chokladbit nummer 2 och gav den till mig. "Det kan du behöva" tyckte han. Han är väl för go! Tänker på mig på detta viset.. :)...

Nu rullar DPH på VLC     wow häftigt det låter med dessa förkortningar huh? mhm!!      och jag har smaskat choklad så det räcker för i afton. Henrik, min prins, slutar jobbet sisådär alldeles precis just nu och jag kan snart vänta mig se honom kliva in genom dörren till vårt hem. Han är mer än välkommen, det kan jag lova!

Nu ger jag er mitt godnatt och sweet dreams!

// Chokladprinsessan

Kommentarer
Postat av: Cina

Tack :) spännande att se vad DU gör med ditt hår oxå :) Ljuspartyt börjar inte förrän kl halv fem på söndag, jag tror matchen är innan. :)

Kramiz

2008-12-03 @ 08:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback