Ändrade planer

Åsas möte inställt och därmed min arbetsdag. Och hur kul det än hade varit så var det kanske lika bra. Vet ju inte hur denna förkylning utvecklar sig till imorgon. Det verkar ju inte direkt vara nån "endagshosta" tyvärr. Och jag menar verkligen tyvärr. Jag vill iofs aldrig bli sjuk, men allra minst nu. Allra minst i december överhuvudtaget.

Oj.. jag måste ju ringa min privata chaufför Maria. Hon skulle hämta upp mig imorn bitti. Lite jobbigt för både henne och mig om hon står här ute och brummar och ingen I-M kommer.

klick, klick, klick.... så sms till Maria skickat!

Åh det är ju final på Bonde söker fru. Ska vi se om det blir de valen jag trodde på från början. :P...
Ska försöka få i mig mat också. Är superduperhungrig. Hjärtat mitt ligger dock och sover så jag får kanske vänta en liten stund till. Vill ju inte väcka min ängel.

Förresten... det blir en 3-nätters resa till Branäs över nyår iallafall. Ska bli superkul med supergänget.. ;)... De 3senaste nyåren i Branäs har ju varit kalasskoj så vi hoppas på det även i år.


Älskar dig min underbara ängel...






 

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vi kommer få sååå kul såå ska du se:) KRAM

2008-12-10 @ 20:50:16
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback