Jomenvisst...

Nu har jag strykt MASSA kläder. T-shirts, linnen, klänningar, skjortor (blä). Och mer ska det bli för en del kläder har ännu inte hunnit torka sedan vi tvättat dem. Hm... på tal om tvätta så kom jag precis på att jag glömt tvätta upp mina bikinis. Får ju inte glömmas!! Vettja jag om det finns annat jag glömt. Biljetterna är utskrivna, kläderna tvättade, skafferiet fyllt med kattmat, kattsand osv. för vår lägenhet-katt-fiskvakt Magnus hehe. Hm...jag tror allt är förberett och klart. När de sista kläderna är strykna så är det bara att packa. Wiiieee va det ska bli gött.

Imorn har vi massor att göra. Det ska strykas klart då som sagt, städas, diskas, klippas (Henrik blev aldrig klippt igår). Ja och så kanske vi ska en tripp till Karlstad för att hämta ut träningsskor åt herrn. Då ska jag nog passa på att köpa lite nya underkläder. Alltid skoj!! ... :P....

Dessutom ringde min kusin Lollo alldeles nyss och ville komma förbi en sväng imorn. Jag har lite linnen undanlagt åt Sara. Hoppas hon kan ha dem och tycker om dem. Trevligt med lite besök som förgyller den annars stressiga och tråkiga dagen hehe.

Nu ska det spelas innan herrn kommer hem och lägger beslag på datorn. Jag saknar redan min pärla... *snyft*... :)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback