Nybliven brunett

Nu är det gjort. Ingen återvändo. Jag är brunett!!!

Jag är väldigt nöjd med färgen, den är verkligen jättefin. Men det dröjer nog ett tag innan jag vant mig och känner mig helt bekväm. Jag har ju ändå varit blondin i väldigt många år nu. :P...

Bildbevis får ni dock senare när Henrik kommit hem och tagit kort på mig!! :)



Idag hade vi första lektionen i nya klassen. Kändes riktigt bra faktiskt och läraren är riktigt rolig. Bjuder på sig själv och får oss att våga. Hoppas hela kursen blir rolig och lärorik.

Imorn är jag ledig. Sååå skönt. Ska jobba lite med ett projekt som min älskade moster ska få när hon fyller år och sedan ska jag bara slappa. På fredag är det redovisning i skolan och sedan blir det shopping. Jag, Henrik och kanske Magnus ska göra stan...


Kommentarer
Postat av: tess

ååååh vad spännande det ska bli att få se ditt bruna hår :D du är förmodligen hypersöt , du brukar ju vara det :P kraaaaam !

2008-08-27 @ 21:29:06
URL: http://ttessii.blogg.se/
Postat av: Nettan

Det blev nog perfa!! Åh, hoppas vi kan träffas på fredag då! Jag blir ju kvar här eftersom jag ska till tandläkaren på lördag(!).



Natt å kram

2008-08-27 @ 23:42:22
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback