Nu är det nära!!

Idag har det varit full rulle. Precis som vi förstod. Och än är vi inte klara..:P.. Vi åkte till Karlstad och kom hem med träningsskor till älskling, 3 linnen, 1 stickad väst, trosor och leginns till mig. Lite mer än jag räknat med, men ändå bra perfa hehe. När vi kom hem (gick vi och vilade i nån timme, men det räknar vi bort hehe) så strök jag det sista och vi städade lägenheten. Sedan packade vi allt inför resan och nu har vi endast torka golv, tömma akvariumen och klippa Henrik kvar. Suck hehe. Men vi kämpar på för imorn kväll börjar ju vår SEMESTER!! :)

Kommentarer
Postat av: tess

guuuuud , jag är SÅ himla avis på er gumsan :) förstå vad bra ni ska ha det :) själv börjar jag jobba igen på måndag :S gaaaaaah . bra fyra skift dock sen blir det ledigt i en vecka till :) ha det så bra nu gumman och TA HAND OM ER :D kramar i stora stora överstora lass :)

2008-08-09 @ 18:16:02
URL: http://ttessii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback