Morgonstund har guld i mun...

...eller hur är det man säger? :)

Jag vaknade vid 6 och var jättepigg. Lyckades dock somna om ganska snabbt, men vaknade igen klockan 8. Jag hade ställt klockan på 8.15 så vi skulle få ligga och dra oss i en kvart. Men det va ju ingen idé för mig som ändå var vaken så nu har jag klivit upp. Ska strax ringa till mor för en väderprognos över Karlskoga. Måste ju veta vad man ska ha på sig för kläder!! Hoppas det blir så vi kan åka till en strand och lägga oss. Vore bra härligt!

Nu ska jag gå in och ge min älskling en puss så att han vaknar på rätt sida hehe... Mitt älskade trötta troll!! :)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ni är att bland det gulligaste par jag känner:)

Hoppas ni får det kul nu då! Det ser ut som solen skiner, men jag vette tusan vad varmt det är här i stan..



Jag ska strax gå å äta! Efter klockan 16.00 är det semester!! Eller, jag smiter nog 15.45 eftersom jag ska till läkaren till 16.00..



KRAM

2008-08-01 @ 11:44:10
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback