Lyckad SURPRISE....

Igår va det överraskningspartaj för älskade moster. 70-år på fredag och hon blev verkligen förvånad då vi dök upp hela högen på hennes trappa runt två tiden igår förmiddag. Då dukades det upp mat och starka drycker. Efter maten blev det fika. jag klippte Emma och sedan satt vi i en ring runt elden och pratade och drack. Drack och pratade. Vi hade skitmysigt och roligt hela dagen och jag tror inte klockan var mer än halv tolv när vi stupade i säng. Den ena rundare under fötterna än den andra hehe. Jag hade gärna visat kort sedan helgen om det nu inte varit så att batteriet i kameran hade dött precis när den togs fram för användning. Och inte hade vi laddaren med heller. Slarviga stollar!!

Idag började Henrik jobba igen efter sin semester. Tiden går FÖR fort. Och jag är ju i full rulle med pluggandet igen. Ingen rast och ingen ro. Imorn är det styrdokument på schemat, vilket låter måttligt skoj. Speciellt eftersom jag har börjat få ont i magen igen. Hoppas bara att jag inte fått tillbaka det jag hade utomlands. Den smärtan vill jag inte känna igen!!!! Men det kan nog gå över. Vi får tro och hoppas på det!

Nu ska jag äta lite innan det är dags att krypa till kojs igen. Är i behov utav lite sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback