"Katten Korven" har varit i farten

Usch jag har haft allt utom en skön sovmorgon. Laban "katten korven", vår älskade lilla bebis, har väckt mig stup i kvarten. Jag gjorde några desperata försök att undvika honom. La en kudde över huvudet, stängde ut honom. Men vår misse är känd för att öppna dörrar och den där kudden den gjorde varken till eller från. Han lyckades ändå tränga in en tass och smeka mig lite på kinden. Mysigt, men helst inte klockan 06.30. Och inte 07.20 eller 08.10 heller för den delen. Jag måste hitta nya knep till imorn så jag får min efterlängtade ostörda sömn....

Idag är det mycket planerat. Vi har ärenden på stan, ska bland annat kika på ett garage (jippi intresserade har redan ringt efter dagens annons), vi ska till Nykroppa och tvätta och jag ska klippa Henrik, Magnus och Nettan. Men först ska Henrik sluta jobbet och vi ska äta lunch ihop. Vad är som alltid den stora frågan?!! Jag ska dyka ner i frysen nu och ta upp något.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ja du I-M... Vad kan ni äta för gött.. Äh, jag har inga förslag. Syns i Kroppa! KRAM

2008-08-06 @ 12:14:30
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback