Hur ska detta gå?!!

Det är verkligen inte lätt att packa lätt... :P.... Jag tog fram massa, bantade ner högen till mycket och står nu och överväger vad som ska med och inte med utav denna nya "myckethögen". Jag ville ju liksom inte ha mycket, jag ville ha lagom. Enkelt, lätt och lagom bra!! Jag ska kämpa vidare imorn!

Nu väntar sängen. Skulle gärna sitta uppe längre och spela spel eller kolla på en serie, men jag är alldeles för trött. Ska bli sååå skönt att få sova tills jag vaknar imorn. Älskar sovmorgon....finnemang det!

Kommentarer
Postat av: Cina

Ha ha! Det där med packningen känns igen... GUD så avig jag är på ER! :)



KRAM

2008-08-06 @ 00:40:17
URL: http://lilltwilling.blogg.se/
Postat av: Nettan

Haha, ja du I-M.. Inte lätt som sagt.. Jag använde nog en tredjedel av det jag tog med, så det kanske går att banta ner mer.. KRAM

2008-08-06 @ 02:45:11
URL: http://nws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback