Bort med guldiga lockar

Nu är det dags för lite förändring igen. Har haft sån beslutsångest varje gång jag ska till frisören. Vill ju så gärna testa att färga mig mörk. Alltså bli brunett lite sådär i ett nafs. Och nu har jag alltså NÄSTAN samlat på mig allt detta mod jag behöver för att våga. Ikväll försvinner de guldiga lockarna och ersätts med ett mörkare svall. Hoppas hoppas hoppas det blir bra och att jag blir nöjd. Är ju bra jobbigt att kämpa tillbaka den blonda fina färgen sen. Ajajaj va nervös jag är. Och än är jag ju inte där heller så man vet ju aldrig hur slutresultatet blir hehe. Spännande!! Ska genast ta ett "före" kort så jag kan visa skillnaden sen.


Kommentarer
Postat av: Cina

Spännande! Jag vet känslan... kan aldrig bestämma mig om jag ska va blond elr brunett! väntar på kort!! :)



KRAM

2008-08-27 @ 18:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback