Varför just nu?

Kan det vara ett tecken på att jag inte borde ställa upp i idol? Eller....

Jag undrar mest bara VARFÖR JUST NU?

Har ju haft ont i halsen ett tag och igår blev det värre. Tänkte att när jag vaknar (idag) så ska jag ta hand om mig själv ordentligt. Krypa ner under en filt med en kopp te och bli bra i min lilla hals. Vaknade dock med  huvudvärk, rinnande ögon och öronvärk. Det är precis som att när jag verkligen ser fram emot nånting väldigt mycket så skiter det sig på det ena eller det andra sättet. Det gör mig ledsen!! Det värsta är nog inte att jag inte kan ställa upp att sjunga i såfall. Det är nog snarare själva grejen jag hade sett fram emot. Trötta Jag, Tess och Nettan med våra packningar och filtar... :).. Nervositeten, spänningen i kön... roligt med mycket folk och kanske några kända ansikten?? Vem vet hehe. Hade velat göra detta tillsammans med Tess... Jaja jag får väl avvakta ytterligare och se. Det är ju bara torsdag än... (håll tummarna för mig nu allesammans).

Nu ska jag krypa ner under en filt med en kopp te och bli bra i min lilla hals, mitt lilla huvud, mina små ögon och mina små öron.....SUCK!!  Ni hör va härligt positiv jag är idag... men vad kan man annars vara!!?

Jag skriver förmodligen senare och hoppas då på att jag kan klaga mindre och tjoooa mera......  


Kommentarer
Postat av: tess

usch vad tråkigt . hoppas du blir bättre :( kramar

2008-04-17 @ 13:08:08
Postat av: Nettan

Hoppas det blir bra! Som jag sa tidigare när vi pratade så kanske det går vägen när du har chans att vila.. Jag hade också sett fram emot det! Förutom att morgontrötta jag skulle upp så tidigt då förstås:) Fest i helgen ska det bli också! Om man kan ragga med några.. Madde sa att annars går vi själva:) Kram kram å krya på dig!

2008-04-17 @ 14:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback