Upp och ner..

Ena stunden är jag jättemotiverad inför lördagen, mest för att det ska bli så himla kul. Men så andra stunden, då örat värker, tänker jag att jag inte kommer att orka stå ute och vänta så länge. Nu tänker jag inte fundera mer på hur jag ska göra utan helt enkelt vänta tills imorn och ta ett beslut då. Måste ju träna på låten också...ajajaj va nervöst hehe. Men sååå roligt om vi kommer iväg!!

Åh min underbara prins skulle överraska mig imorn hade han tänkt. En förmiddag på det nyöppnade FilipSpa här i stan. Han tyckte att det skulle passa bra som uppladdning inför min audition. De skulle dock ha rengöring av nått filter just då så det fanns inga tider imorn...Synd!! Men tanken var underbart gullig. Älskar dig min goding.

Nu har jag läst 37 av 68 sidor i boken. Går segt känner jag. Motivationen är som bortblåst. Men måste man så måste man. Bara att kämpa vidare nu då...


Kommentarer
Postat av: Nettan

Som sagt.. Bästa tänkbara kille...

2008-04-17 @ 18:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback