Tröttsam granne...

Fy fan va trött jag blir på grannen som bor över oss. När han/hon spelar, nej dundrar, musik så är det samma musik varje gång och hela tiden. Vaknade till denna musik i morse och har sedan fått legat med en kudde tryckt mot örat. Fruktansvärt tröttsamt och extremt irriterande. Speciellt när man har en huvudvärk som dessutom dunkar så det räcker. Ett tag där gick det så långt att jag tänkte ta något och dunka i taket. Men så högt som han spelar så skulle han aldrig höra det. Att gå och knacka på hans dörr och be honom sänka skulle jag aldrig våga och inte Henrik heller så jag får väl stå ut antar jag.

Idag ska vi nog bara slappa vad jag vet. Måste handla kattmat och lite annat nödvändigt, men annars är det lugnt. Imorn åker Henrik till Tyskland med två kompisar från jobbet. Hoppas de får en rolig resa!! Själv åker jag upp till Åsenskolan och har praktik. Hoppas det blir tre roliga veckor. Hoppas också att det går ganska fort för jag vill ha sommarlov nu känner jag. Underbart nu när solen börjar visa sig allt mer och värmen är på gång. Då mår jag som bäst!

Nu blir det Entourage... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback