Tänker på dig min lilla blomma.

När man får ett sms med de orden så kan man inte annat än le. Speciellt inte när det är från den personen man älskar mest på hela jorden. Tack underbara älskling!!

Nu pratar jag med Nettan om helgen... Ska bli en rolig, spännande, jobbig och intressant helg. 50-års kalas på fredag för Agneta. Idol audition på lördag. Vad som helst kan hända hehe.

Men innan dess har vi onsdag och torsdag som ska fyllas med plugg, textinlärning, klippningar, plugg, träning, plugg....ja ni förstår. Längtar faktiskt en aning till sommaren. För precis som min klasskamrat Marie sa idag....trots att man kanske ska jobba under sommaren så ska det bli skönt att slippa plugga under sin lediga tid. Håller absolut med! Skönt ska det bli!

Dags att iallafall försöka sova nu då. Sov som vanligt några timmar på eftermiddagen/kvällen. Egentligen inte bra, men helt nödvändigt just då!! GodNatt

(slängkyssar till min hårt arbetande karl)


Kommentarer
Postat av: Emma

jag har några tävlingar som jag hoppas du vill delta i.
länkarna till dom ser du i mitt senaster inlägg

2008-04-15 @ 23:02:44
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: Nettan

Ja du I-M, du har en förbaskat bra pojkvän du:) Kan inte säga något ont om Henrik inte.. Han borde vara lite mer på när det gäller fest i K-stad bara:) Vi ska ha jättekul till helgen! Både fredag och lördag! Kram

2008-04-16 @ 09:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback