Sura gubbar och sega tanten

Bröderna Stjernberg ligger och sover. Bäst att jag inte väcker de för då blir det liv. Själv är jag bara väldans seg. Kan inte sova mer. Gårdagen va skojig. Poker, guitarhero, pizza (tack Fripp :), babbel-sms-mms med Nettan, baccardi apple, och sedan hotellet. Henrik hade sin fina nya t-shirt och va också extra snygg i sin nya jacka. Mums! ;) Själv hade jag den nya skjortan eller vad man ska kalla den. Trivdes iallafall väldigt bra i den färgen. Ska nog ha den nästa lördag! Hotellet va riktigt kul för jag och Jenny rockade loss ordentligt. Blev nog av med några kilo där haha. God passoa drink fick jag också, gratis, för "bartendern" (som egentligen är dj) visste ej vad den kostade haha....Gratis är gott!! Henriks drink, som iofs endast kostade 50kr , va fruktansvärd. Han beställde en jäger-redbull och den tillfälliga bartendern blandade lakritsshot och redbull....fy fan. Va som att ta en shot varje gång man tog en liten klunk. Hemskt! I natt fick vi Henk och Magnus som nattgäster. Rya följde med en stund igår också för att äta upp sin mat innan han gick vidare till storebror Gurra. När jag vaknade hade dock Henk åkt...säkert nått med fotbollen som vanligt :). Men som sagt Magnus och Henrik är kvar och ligger och snarkar i varsitt rum. Tur att vi har en trea så att jag kan sitta här i datarummet utan att störa någon allt för mycket hehe. De ligger säkert och irriterar sig på knappandet på tangenterna iallafall. Nä nu tar jag nog i. Så farliga är de faktiskt inte dessa Bröderna Starmountain. Jag är ju faktiskt tillsammans med det större utav dessa två troll och trivs väldigt bra med det ;).

Nu ska jag snart ta en dusch och sedan blir det kinamat för hela slanten. Skulle få sällskap utav paret Ewen dessutom. Om de nu minns det vill säga. Jag undrar jag hur bra minne Magnus har idag förresten... är ju skyldig honom 50kr.

Några få bilder från gårdagen bjuder jag på senare!! Så jag återkommer senare!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ge de där två surisarna däng! Jag är fortfarande trött I-M... Nu åkte de hem Linda, Madde å Anna.. Då var man själv igen, men jag somnar nog snart ändå.. Hälsa the Ewens! KRAM

2008-04-13 @ 18:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback