Sömnlösa nätter och värk i örat

I morse hade jag ingen ork alls att ta mig till skolan och den första föreläsningen (somjag inte gärna hade missat egentligen). Jag har sovit uruselt denna vecka och i natt va det inge bättre alls. Har ont i höger öra och öga. Bryt ut helt då dumma förkylning istället för att ligga som ett band över mitt stackars huvud. Jaja klag klag klag va?!!

Idag blir det bara att ta det lilla lugna,te och varma filtar. Vill verkligen inte missa morgondagens lektion. Tråkigt att missa saker i början av kursen faktiskt.

Hm...hoppas föreläsningen blev inställd och framflyttad haha...nädå det blev den nog knappast,men gött hade det varit minsann. Jaja see you later... så tycka synd ommig själv lite till nu hehe.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Det är bäst för dig att du är frisk imorgon när du ska äta lunch med oss!! Krya på dig nu! Jag ska nog också krya på mig.. Kram

2008-04-02 @ 13:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback