Slapparsöndag

Blev en sen ankomst till Hotellet igår, men vi fick en rolig timme som vi spenderade både i baren och på dansgolvet. En trevlig Hälleforsjänta vid namn Marie fick göra mig sällskap på golvet, men grabbarna va inte sena med att komma efter. När det va dags för stängning gick vi promenaden förbi grillen såklart. Fripp, HP, Magnus, Daniel, Henrik och jag va det glada gänget som gick vidare hem till oss. Guitar Hero, mat, en sovande HP, snack om gamla tider och katter underhöll oss i några timmar. Fripp och HP gick hem, men Magnus och Daniel fick ta plats i sovrumet över natten. Innan vi somnade låg vi alla fyra i dubbelsängen och pratade om allt möjligt. Jag somnade dock under samtalen så pojkarna låg uppe några timmar utan mig. Tror klockan va sex när de gick och la sig. När jag somnade har jag inte en aning om, men skönt va det!

I morse va jag den tredje att vakna...tro´t eller ej, men Magnus Stjernberg vaknade före mig. Helt otroligt hehe. Och på bra humör dessutom. Trevlig överraskning ;)... Vi tittade på tv, Nettan kom på besök och det slank ner en sallad från Babylon. Fripp, HP och Magnus gjorde oss sällskap tills alldeles nyss. Jag har precis tittat på en lättsam och bra film på trean och ska nu lägga mig och läsa. Börjar bli hungrig IGEN så snart blir det resterna av pajen som får smörja magen. Mumsa!

Tack för en trevlig kväll igår mina vänner... mina manliga vänner, må säga att det va aningen mansdominerat här igår. En tjej på kanske 12 killar. Men va sjutton gör det. Huvudsaken är ju att jag har min älskling med mig. Alltid lika roligt!! Älskar dig godis!! Fick även lura en utav killarna som va här på förfesten. Riktigt roligt haha...bra idé Gurra!!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Vad avig jag blir....

2008-04-06 @ 18:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback