Så va denna helgen över

Att det alltid ska gå så förbaskat fort. Och ändå har jag haft långhelg. Sanslöst tråkigt! (inte helgen alltså, utan att den gick så fort hehe)

Blev en tripp till Nykroppa denna afton. Innebandy och korv med bröd , mos och räksallad. Mums. Fick dessutom efterrätt i form av varma päron/persikohalvor med smält mintchoklad och grädde. Vet inte om jag va så förtjust i päronet när det va varmt, men chokladen va smarrig. Jag är en riktig godisgris jag!! :)

Se så smarrigt!!!!


Nu dricker jag varm oboy så att jag somnar gott i den stooora ensamma sängen sen. Pratar med Plättan på msn dessutom. Ämnet är filmer. Jag älskar att kolla på film, om man lyckas hitta något bra. Jag och Henrik lyckades faktiskt riktigt bra i helgen då vi har såg både Stardust och The golden compass.... Mycket bra båda två!!  Känns som om jag redan skrivit det en gång tidigare...mitt minne är tydligen inte det bästa. Jaja har jag det så skadar det inte att nämnas igen hehe.

Okej sov gott nu då allesammans och ha en bra kommande tisdag!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha, mig skrev du det till iallafall.. Kanske därför.. Jag å Cina ska ha sumodräkterna och jag ska nog t o m ha jätteboxningshandskarna så jag kan slå några eländiga grabbs till helgen. Vi får kanske komma till Blue om jag blinkar lite extra.. Frågade både Kristoffer och Marcus om det kunde gå att fixa in J-K... Om du vill med till Blue så får du säga till!!! KRAM på dig!

2008-04-08 @ 08:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback