Rastlös från topp till tå

Jag vet inte riktigt vad för spratt min kropp har fått. Känner mig rastlös rakt igenom. Lite otäck känsla faktiskt. Ska nog snart sova så kanske det försvinner. Det kanske är just sömn jag behöver. Kan dock bli svårt med denna känsla i magen.

Imorn är det dag 2 på praktiken. När jag kommer hem blir det mat och promenad med Jenny. Henrik är tillbaka i Sverige och förhoppningsvis tillbaka på jobbet i tid tills han börjar 22.00. Ännu en natt i ensamhet. Dag 3 på praktiken och sedan får jag äntligen krypa ner i min älsklings famn igen. Underbart. Fick nog för lite kramar i helgen så mkt som jag längtar efter honom redan hehe. Längtar till helgen så jag får sova tätt intill dig hjärtat. Som vi vet så sover jag ju mycket bättre då!!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback