Orkar inte

Jag tror faktiskt inte att jag klarar av att vara vaken till klockan åtta. Nu är hon snart sju och jag somnar snart sittandes. Jag ska plocka fram kläder inför morgondagen, gnugga bort sminket och borsta tänderna sen tror jag det får vara nog med tisdag för mig denna vecka. Jag längtar redan till helgen. Dels för sömnens skull, men också för att mamma och Wille kanske kommer på besök. Kanske ska göra min goda hamburgare och bjuda dem på.....:) Hm...jaha nu kände jag mig plötsligt lite småhungrig. Kanske borde äta nått innan jag somnar. Många timmar tills jag får nått i magen annars. Jaja pladder pladder... Godnatt

Kommentarer
Postat av: Nettan

Stackars dig.. Vi var att vakna ett tag till både du å ja fast vi var trötta.. Hoppas du hittar en bra låt, tror den du redan kan lite av blir bra..

Kram

2008-04-09 @ 10:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback