Oops....

Idag sa min handledare att jag måste säga till om jag undrar nått eller om jag ska hålla i några lektioner vi ska planera. Jag sa bara...nä då det är inget just nu iallafall. Ska ju bara göra observationerna och ta lite kort. Så gick jag in och läste i VFU papprena och där står det visst att jag även ska planera, hålla och utvärdera en lektion eller flera. Oops...det hade jag missat hehe. Finns ju tid kvar som tur är!! Jag tar iofs ganska mycket ansvar ändå så det är ju säkert ingen fara, men visst ska jag väl kunna planera en lektion eller två innan denna period är över. Ska prata med Lena om det imorn!!

Hej Marie förresten....nu har jag lagt till dig på msn...hoppas det fungerade som det ska.. :)

Just nu sitter jag och väntar på att Henrik ska komma hem så att vi kan åka och handla. Hungrig börjar jag bli igen också. Aldrig är jag nöjd hehe. Blev sugen på allt möjligt konstigt... mannagrynsgröt, kröm och mjölk.... Mums va gott det vore. Men blir väl bara hårt bröd ikväll med om vi inte hinner med denna tripp till affären. Stackars lilla mig!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Det fungerade :)
Har inte varit inne på msn på ett tag bara!
Åker till Sthlm idag också, ska bli skönt!
Hoppas du får det bra på valborg!
Kram

2008-04-30 @ 09:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback