Nyttig start på dagen!

Igår efter promenaden och solandet så gjorde vi ett pass med vår nya boll. Kändes väldigt skönt och väldigt mycket hehe. Det tar nog rejält skulle jag tro, vilket är precis vad jag önskar. Gick upp nu före Henrik för att hinna köra ett pass innan vi ska sätta igång och städa här hemma. Ska nog eventuellt följa med Jenny och sola också. Får se vad som hinns med innan vi får besök.

Ikväll är det alltså lite partaj på listan. Jenny, Sarfve, Magnus, Fripp, Henrik och jag är det väl som jag vet nu. Trevligt, men synd att inte Madde och Nettan kan vara med. De tråkisarna ska vara på femkamp på nöjes, äta på Napoli och gå på Blue Moon.... Fy va tråkigt va??!! Nä inte alls!!. De kommer ha sååå himla kul och den där femkampen är jag jätteavis på. Ta i lite åt mig med tjejer.. ;)...

Nu sätter träningspasset igång. Go Ida-Marie!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha, vi ska ha såååå kul!! Hoppas ni får tråkigt:)
Kram

2008-04-12 @ 11:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback