Mannen i mitt liv

Denna gången är det inte Henrik jag talar om...även om han är mannen i mitt liv på ett annat plan!! :)

Jag har en så otroligt stark kärlek till en kille i 4-års åldern. Tänk att en så liten pojk kan ge mig en sån otrolig värme och kärlek. Varje gång jag talar med honom i telefon så ler jag och varje gång vi träffas vill jag hålla honom i mina armar för alltid. Så oskuldsfull, men ändå så medveten och klok. Han lyser upp min dag då vi träffas och jag längtar efter honom varje sekund jag är ifrån honom. Han är mitt allt och lite därtill. Han är fasters älskling!

" Fajmoj ska du ut och ta ett bloss nu igen? Jag tyckej att du ska sluta med det däj, annars kommer det ut däjbak vet du "  

Hm..svårt att veta vad han får allt ifrån och vad han menar ibland hehe.

" De här jockaj fett " 

Han pratar om godiset han har köpt.

" Men jag är inte alltid så jolig, ibland kan jag vaja dum också " 

Jag har gett förslag på att han kan sova hos oss i sommar. Nångång när det är fint väder så vi kan vara ute och ha roligt.

" Vad är det däj"

Några år tillbaka då han mitt i ett bus stannar upp då handen hamnat mellan benen på Henrik. Henrik blev alldeles stum och tittade på mig med menande blick. Jag kunde inte annat än skratta, mest åt Henriks min. Smått panik i den blicken haha.  

" Vajföj? "

Den ständiga frågan just nu, varför?!! Inte alltid lika lätt att svara på. :)

William Grefve, du är min lilla ängel. Underbar på alla sätt och vis.

image39

Ses på lördag fasters gullunge!


Kommentarer
Postat av: tess

hahaha . han må ha klockrena kommentarer den där lilla prinsen , en hel hög söt är han också , precis som hans rara faster ! KRAM

2008-04-09 @ 20:12:31
Postat av: Nettan

Haha! Ja du.. De kan vara för gulliga ibland! Kram

2008-04-09 @ 20:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback