Lovad rapport

Hm...tveksamt till lägenheten får jag säga. Den var aningens dyr för det skicket. Inte jätteilla, men tillräckligt mycket att göra om för att vi skulle tveka. Inte vår stil på köket och tapeterna. Får nog kolla vidare om inte priset sjunker drastiskt.

Nu är vi i Nykroppa och har tvättat bilen. Henrik är fortfarande ute och fixar...byter däck tror jag det kallas...tihi. Jag börjar allt bli lite hungrig får jag lov att säga. Sitter och funderar på vad man skulle kunna hitta på för smaskigt en fredag som denna. Tyvärr har vi väl inte så mkt hemma. Och har inte heller någon större lust att åka och handla. Får bli vad frysen bjuder på helt enkelt.

Imorn hoppas jag verkligen på fint väder för då har vi planer på att grilla och dricka lite smått och gott. Har ju fyllt upp barskåpet med både det ena och det andra.

Nä nu hoppas jag verkligen att han snart är färdig med bilen så att vi kan åka hem och mysa framför en film. Börjar bli trött. Ingen skräll direkt. Ska upp tidigt imorn också. Blir en shoppingrunda i Karlstad. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback