Kvällssol och en kopp te

Visst låter det härligt? Det är vad jag har gjort denna afton. Tillsammans med och hemma hos Jenny. Mycket trevligt vännen! Skönt att ha något att göra en sådan här dag då vädret bidrar till toppenhumör. Man vill liksom få ut mer av dagen än att bara jobba, inte sant?!!

Pratade nyss med herrn min. De har inte långt kvar hem nu, vilket han tyckte kändes skönt. Tror han börjar bli lite smått rastlös och trött på att sitta i den där bussen. Kan knappt förstå att han klarade av det så mycket som han avskyr att åka buss långt. Men det var väl värt det kan jag tänka mig så mycket pengar som han spenderade där nere.

Vet ni vad.... jag vill så sjukt gärna ha en digitalkamera nu. Jag känner att det är dags för en. Det sorgliga i denna lilla önskan är ju att jag inte har pengar till det. Inga alls faktiskt. Vad gör man då? Inte mycket va?!!

Nu är det seriedags....

Kommentarer
Postat av: Elisabet

näe, det är inte mycket man kan ha eller göra när man inte har pengarna... ibland önskar man att det verkligen växte på träd ;D

Ha de bäst

2008-04-22 @ 21:14:09
URL: http://d2spirits.blogg.se/
Postat av: Nettan

Shopping lördag då:) Kram

2008-04-23 @ 09:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback