Karlsdag

Hämtade Magnus och Madde klockan ett idag och åkte till Karlstad. Blev en sväng på Bergvik, present till Agneta, tröja, sjal och snoddar till mig. Henrik hittade två ursnygga vårjackor och en t-shirt. Magnus en snygg peak hood och Madde ett jättefint linne och lite annat smått och gott. Nettan dök upp också så det va skoj!! Alla åkte vi nöjda och glada därifrån vidare till Bibliotekets café inne i centrum. Vår käre vän David har nämligen blivit delägare. Sedan blev det mat på Donkan och hemfärd.

Jag berättade ju aldrig om det bästa vi fick med oss hem. Köpte en pilatesboll som jag så länge velat ha. Älsklingen va snäll och köpte en åt mig den godingen. Så nu blir det träna av kan jag lova. Gud va kul!! Jag är såååå nöjd hehe.

Nu ni är Miranda opererad och ligger sövd i Göteborg. Hon skulle vara sövd hela natten. Det va tydligen mer kompicerat än vad de väntat sig, men till slut hade allt gått bra. Får hoppas att det håller sig stabilt och bra. Älskade lilla vännen!! Kämpa på älsklingen!

Nu ska jag se klart Så ska det låta och sedan ska vi ta en promenad ner till solariumen. Imorn kommer ju som sagt mamsen och Wille och sedan blir det nog fest på kvällen. Lugna puckar med drinkar här i Filipstad med Magnus och grabbsen skulle jag tro. Roligt.

Som sagt....så ska det låta!!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Skönt att det äntligen är över med operationen.. Hoppas tösa mår bra! Jaha, Så ska det låta var faktiskt bra, hade med lite låtar man tycker om. Imorgon blir det röj i Karlstad å du kommer missa det!! För tusan, du borde åka hit å skita i grabbsen! De kan vi gå ut med nån annan gång:) Kram

2008-04-11 @ 21:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback